Iclalgoleli Ben de kullanıyordum. Tiksintim olunca nefret hissettim. Sonra tiksintim geçti. Yemek yedikten sonra içesim geliyor bazen yada duşa girmeden önce. Ama tutuyorum kendimi. Bu arada ben mentollü icerdim, tedavülden kaldirilmis herhalde 🌝 Neyse yani kisaca bu sorumluluk hissi beni olgunlaştırdı. Çok zor biliyorum. Ama bazen bazı şeylerden feragat etmemiz gerekiyor.