Saniyeuysal Kızlar iyi akşamlar 25+3teyim.bebeğimin tekmelerini hissediyorum ama çok fazla değil. Sizin tekmelerini artırmak için yaptığınız yediğiniz şeyler var mı. Çikolata denedim ama işe yaramadı
SnmTt Saniyeuysal hiç öyle bi şey yapmadım ama sevdiği şeyleri keşfedebilirsin brokoli sevdiklerini duydum bebeklerin benimki de seviyo dondurmaya hareketleniyor. Çikolata bende işe yaramıyor mesela bebeğe göre değişir sen keşfediceksin deneme yanılma yöntemiyle😌 ama belki de yapısı öyledir fazla hareketli değilse
AylinKadir Saniyeuysal bugün bende böyle bir post açıcaktım 24+5 haftalık hamileyim bazen cok net hissediyorum bazen hiç yok gibi yatınca hissediyorum neden anlamadım bazen endişeleniyorum acaba birşey mi var diye ya
Eminapasali 30 dan sonra cok net hissediyorsun cikolata ye istersen hareketleniyor yada sırt üstü yat hissediyorsun
Bellazarea Saniyeuysal Benim kizim sag tarafima yatinca hic sevmiyor, hep tepinir, ama hissedemedigim zamanlarda soguk su ya da portakal suyu icerdim, hemen etki ediyor :)))
eylul13_ Bellazarea selam canım, bende 20 haftalık kız annesiyim sana sormak istediğim kızlar tekne mi atar yoksa sürünür mü benimki sanki balık gibi kayıyor ve çok fazla hareketlerini hissetmiyorum acaba tam olarak ne zaman fıldır fıldır oynar
ZhraB Saniyeuysal o haftada az atıyor 27.28 gelsin o zmn bıkarsın tekmelerdn surekli birsy oynuyo insann icnds gece gunduz 😂
Saniyeuysal Çok sağolun teşekkür ederim. Yalnız değilmişim bazen hissedemeyince korkuyorum acaba bişey mi oldu diye 🙈 çok şükür arada hissettiriyor. Portakal suyu ve soğuk su deneyeyim o zaman birde
Saniyeuysal ZhraB şeker yüklemesi yaptırdım sınırda çıktı. O yüzden tatlı yememeye çalışıyorum. Napsam bilemedim bende kız nazlı herhalde
Bellazarea ZhraB Bana doktor ozellikle tatli yememi soyledi, seker yuklemesi yaptirdim sekerim cok dusuk cikti, hergun ya meyveden almaya calisiyorum, meyveli yogurt ya da az cikolata yiyorum
Havva-sezer38 Mandalina yiyince ya da portakal suyu içince oluyor yerinde duramıyor o Zaman.! bazen bekliyorum hareketlerini nazlanıyor atmıyor tekme bende diyorum sen gör şimdi seni nasıl hoplatıyorum seni içince hemen başlıyor oynamaya 😂😂😂😂 böyle anlaşıyoruz biz
AylinKadir Saniyeuysal merhaba benimde sınırda çıktı 150 cıktı sekerim doktor bi şeker yüklemesi daha yapcm dedi senin doktorun ne dedi
Mrsozel Bende 24+ yım ama benim de bebeğim kıpır kıpır bi bebek değil. Çikolata ye falan diyorlar ama yine de öyle bi hareketlenme pek olmuyor bende eşim de sakin insanlarız ben de artık ona yordum herhalde bebeğimiz de sakin olacak diye 😅 ama bence daha küçük ya o yüzden çok çok hissetmiyoruz
Saniyeuysal Mrsozel olabilir canım ama işte insan hep hareketli olsun istiyor. Tekmelerini hissetmek bile bambaşka Bi duygu kim bilir kucağımıza alınca nasıl hissederiz 😊
Ask_H Saniyeuysal soda muz yaş pasta çerez bunlr bence çok arttırıyır bugun benimde bebeğim çok fazla hareket etmedi soda içmiştim hareket etti çok şükür yani azaldı bayağı bugun 😔 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻