[silindi] bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldim uğur hocaya evlendigimden beri giderim rutin kontrollerimi yapti kürtajimi yapti simdi de takibimi yapiyor cok memnunum benim de kanamam oldu yatisimi yapti ilgilendi hep aradigimda da hicbir sorumu yanitsiz birakmadi ben memnunum yani :)