Bsragrbnar bende memoriel dicle yunus beye gidiyorum.zelal hanımla arasında cok gidip geldim hamgisine gitsem diye ama yunus beyin daha cok methini duydugum icin yunus beye karar verdim.zelal hanıma giden arkadaşlarım var daha hic olumsuz yorum duymadim.mahmut hocaya giden hic arkadaşım yok zaten genesiste mahmut bey cok eski degil en fazla 1 sene olmistur geleli sanirim oyle hatirliorm ama onla ilgilide iyi yada kotu birsey duymadim ama genel olarak genesis hastanesinde dogum yapmamanzi tavsiye ederim fazla kalabalık ve konfor sıfır cok yakin bi arkadasim dogum yapti.evet ucretleri guzel olsada ucrete gore hizmet anlayısı var.