mirage_90 Bbsraa Benim de tam tersi gynoferon kullanıyodum aylardır hep düşmeye devam etti sekizinci ayda feramat yazdı aile hekimi 😀
_HB_ Deletedmom137 evet . Doktorda cok iyi oldugunu,emiliminin yüksek oldugunu soyledi. Mideye asla dokunmuyo ve kabızlıkta yapmıyo. Bebek içinde güvenli, koruyucusuz katıksız sentetik değil