_HB_ Deletedmom137 evet . Doktorda cok iyi oldugunu,emiliminin yüksek oldugunu soyledi. Mideye asla dokunmuyo ve kabızlıkta yapmıyo. Bebek içinde güvenli, koruyucusuz katıksız sentetik değil
EsraOzsusam Ben feramat kullanıyorum ne mide bulantısı ne halsizlk hiç bir sey yapmadı. Gece yatarken içiyorum. Gyno ferrol beni mahfetmişti
Bbsraa EsraOzsusam bende faramet kullanıyorum. Bende de yan etki fln yapmadı ama aile hekimim hiç kan değerini yükseltmemis başka ilaç yaziyorum dedi gynoferon yazdı. Daha başlamadım kullanmaya doktoruma sorup başlıcam bakalım . Inslalah yan etki yapmaz
Elif578 Bende moltofer kan şurubu içiyorum küçük şişelerde daha önce hapı kullanıyordum çok kabız yaptı ama şurup olanı iyi geldi 😀
YagmurZ Sidefer kullaniyorum hic bir yan etkisi yok ne diski renginde koyukluk ne kabizlik tadi da cok guzel :)
mirage_90 Bbsraa Benim de tam tersi gynoferon kullanıyodum aylardır hep düşmeye devam etti sekizinci ayda feramat yazdı aile hekimi 😀