Benimde arada 9 buçuk yıl olacak. Bende ilkinde sezaryan oldum zorunlu, bu sefer normal olurmu dedim doktora olabilir dedi. İlk önceleri sıcak bakıyordum ama şimdi düşüncedeyim. Aslına bakarsanız dogumdan korkuyorum sanırım normal sezaryan fark etmez.🙈