Belislina bende ssvd düşünüyorum ilk doğumumu 22 ay önce yaptım doktorum deneyebiliriz dedi ama kendi sancılarımın başlaması gerekiyormuş sezeryan sonrası normal doğumlar da suni sancı yada rahim açılsın diye alttan verilen fitil bizler için uygun değilmiş,,, ben şu an 37 haftamdayım 39. Haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum eğer normal olarak bu süre icin de gelmezse yine sezeryan olacak 😐