Ayse1313 [bilinmeyen] aynen öyle düşünüyorum ben de ne kadar evhamlansam da diyorum Allah kendine kul yaratıyor senden daha çok O biliyor ve O düşünüyor o yüzden tevekkül etmek lazım . İnşAllah dediğiniz gibi oyun oynuyordur benimle 😊😊🌸
Ayse1313 Zinnur bana sordu sadece hastalığın var mı diye şeker tiroit fln ben de yok dedim belki ilerleyen zamanlarda yaparlar tahlil bana da 😊