Merhaba ben 7 hafta 5 günlük hamileyim 6 haftalıkken doktora gittim bebek geç döllenmiş 5 haftalık falandır haftaya bidaha gel dedi geçen gün yine gittim kese oluşmuş dedi bebek gözükmedi ve kalp atışını da dinletmedi on gün sonra gel dedi. Nerdeyse iki aylık olacakken bebeğin sadece kesesini görmek başka bi işaret görmemek beni baya üzdü. Bebeğim tehlikede mi sizce