Hndn1234 canim bildigim kadariyla kalitelo bir balik yaginin sonradan tadi gelmemesi lazim en azin hissetmemelisin ben bu gebeligimde efa1200 kapsul balik yagini kullaniyorum okadar memnunumki ne kokusu ne tadi geliyor ve karatay hocada bildigim kadaryla tavsiye etmis ve omega icerigi cok yuksek siddetle tavsiye ederim 90lik kutu aliyorum dogumdan sonrada kullanmayi dusunuyorum emzirme donemindede faydali