Bende 30+6 da gittim. kilosu 2kilo 20 gram çıktı.. biraz iri tombiş bebek dedi. Suyum da fazla olunca şekerden şüphelendi. Şeker yüklemesi yaptırdı 50 gramlık.. tokluk 160 çıktı biraz yüksek çıktı.. bi daha 100 gramlık yükleme yapalım yüksek çıkarsa diyabet öneririz dedi. Bende beslenmeme dikkat ediyorum. Şekerli şeylerden karbonhidrat yağlı pirinç makarna vs uzak durcam inşallah düzelir