Ben de 32+2 yim 31 de kontrole gittiğimde 1800 gr dı. Bugün adet sancısı gibi sancım var belime vuruyor korkuyorum acaba nst ye gitsem mi? Serklajlıyım erken doğum riskim var çok korkuyorum, göbek deliğimin orda bir sertleşme oluyor geçiyor kanamam vs yok ne olduğunu anlayamadım🤦♀️