Tgcycl tatlım en az 2 yıl denemeniz lazım doktorlar bile eğer çiftlerde sağlık sorunu yoksa tedaviye 2 yıl sonra başlayalım diyorlar bende çok istedim kendimi yıprattım olmadı ne zamanki unuttum yeter dedim o ay hamile kaldım farkındayım stres yapıyo insan unutamıyo ama kendi kendimize yapıyoruz hep. Ayrıca önce ovulasyon testi dene takip et ben öyle gebe kaldım