BusraDevlet83 Tgcycl Allah gönlünüzdekini hakkinizda hayırlı kılsın. 🤲 Rabbim size evlât sahibi olmayı nasip etsin. Hamilelerin duası kabul olurmuş derler. InşAllahh🤲
Hanifee1273 Tgcycl yok canım demek bu ay kısmet değilmiş , adet günlerine yakın 2-3 bile olurmuş hormondan dolayı. Hayırlısı olsun hakkında
Sinemneset Tgcycl rabbim gönlüne göre versin inşallah hayırlı haberler verirsin bize dua ediyorum ❤️🙏🏻
Dilanburak Tgcycl allahım yüzünü güldürsün inşallah vardır o güzel duyguyu tadarsın çok merak ettim şimdi mutlaka haber ver
MerveNural Tgcycl canim umidini kirmak istemem ama adet gecikince o deger 3 e kadar cikiyor sonra regl geliyor ben cok yasadigim icin biliyorum yani gec dollenme olsa 6 10 gibi bi rakam cikardi