İnsanlar bence kendi içlerindeki sıkıntıyı dışa vurmaya çalışıyor hikaye o kadar güzel ki bundan kötü sonuç çıkarmak anlamsız herşey güzel olacak diye beklersek karşımıza böyle şeyler çıktığında aptal gibi bakar kalırız hayatın gerçekleriyle de yüzleşmemiz gerekiyor diye düşünüyorum ayrıca bunlar türkiye de olsaydı hepimiz biliyoruz ki doktor ilk günden suni sancı verirdi olmadı sezeryan yada orda uyumuş yavruyu uyandırmak için parmaklarıyla müdahale eder yine uyanmiyosa da vakumla çekerdi bunları okumak da başımıza böyle bi şey geldiğinde ne yapmamız gerektiğini öğretiyor bize şahsen bebek orda uyumuş deselerdi düne kadar ay nefessiz kalacak kanalda kaldı filan diye endişe ederdim ama bu hikayeden sonra demek ki olabiliyormuş böyle bi şey dedim yani