Merhaba kızlar bende sizlerle ilk Doğum hikayemi paylaşmak istedim o zamanlar böyle paylaşım ortamları yoktu 🙂 su an 32+5 günlükte hamileyim oglusum olacak ins Rabbim nasip ederse.onu dA paylaşmayı nasip etsin Rabbm 🙏🏻41+4 de Doğum yapmış ve 3 günde zor dogurmuştum 🙂 ağrı belimden girmişti.londra da yasıyorum bu Arada suni sancı vermiyorlar burda kolay kolay herşeyin kendiliğinden olmasını bekliyorlar bebekte ve anne de sıkıntı olmadığı sürece. agrılarımın şiddetli olmasından dolayı hastaneye yatışım yapılmıştı 3.gün 10 cm açıklığa ulaşmıştık ama bu kez de suyum gelmemişti suyumun gelmesini beklediler suyum gelince doguma aldılar4:30 gibi sabah saatlerinde ama ben 3 gündür agrı cektigim için çok halsiz kalmıstım ve o 3 günde doktor yemek yemem için ısrar etsede ben yememiştim bu yüzdende ıkınacak halim kalmamıstı saat 7:30 gibi kızımın kafası görünmüş ha bitti bitecek derken kızım uyuyakalmıs ve kendini itelemeyi bırakmış doktor kızımın uyudugunu söylemişti hiç unutmuyorum eşim saclarini bile görmüs simsiyah saçları Askm sık dişini diyordu o haldeyken 2 saat uyanmasını bekledik cünkü bende ıkınamıyordum artık gücüm tamamen bitmişti ve 9:33 te kızımı kucagıma almıstım 3880 gr ve 58 cm idik kesi yapılmamıs kendiliginden yırtılmasını beklemisti doktorum ama dogumdan sonra o dikişlerin agrısını hissetmemiştim normalde şeker kullanmayan birisiyim ama kızımı kucagıma aldıktan sonra ilk istediğim şey bol şekerli kahve ve kahvaltı idi o sırada ebeler kahvaltımı ve kahvemi getirmiş doktor biryandan dikiş atıo ailem hep Türkiye de bir yandan da ailem aramıs telde konuşuyorum şimdi düşündükçe gülüyorum yeniden doğmuş gibi oluyor insan o kadar ağrıya sancıya rağmen bebişin olunca hiçbirseyi hissetmiyorsun ne agrı ne sancı onun kokusu sesi varlığı herseye bedel♥kahvaltım bitip doktorda dikişlerimi bitirince ayağa kalkıp tek basıma duşa girdim eşim kızımın yanında beklerken daha sonrada kuzumu alıp odamıza gecmiştik suan Mayıs’ta 6 yasımıza gircez ve kardeşimizde Mayıs’ta doğacak Allah’ın izniyle hepsinde ayrı bir heyecan oluyormus şimdilik herşey normal gidiyor normal Doğum gözüküyor ama son ana kadar hiçbirşey belli olmaz tabiki.Rabbm hepimizi bir avazda kurtarsın ins 🙂