Degisken __meczup__ 13 deki gazsancısı gibi emin olamıyordum.16 daki bildiğin içerden tık tık yaptı uzanırken sağ tarafıma.onda emin oldum
Dilara51 Ftrhn bende aynı 14 haftamda gissettim erkek bebek sağ tarafta ve 40 günk3n hareket edermiş tam anlamıyla hissediyorum şuan 15 +3 deyim elimin altında sürekli hissediyorum idrara sıkıştığında gazın olduğunda daha çok hissedersin bende öyle oluyor
Aydan123 Ftrhn ben 17 haftamda hiss etmeye bawladim cook guzell bir duygu insan istemeden gulumsuyor cok sevinc verici bir duygu Allah her kese nasip etsin inwAllah bu guzel duyguyu Allah hepimize guc bebiwlerimizi sag salim kucagimiza almayi nasip etsin 🤲🥰
Acemi-anne Ftrhn Bebektir o bence☺️. Yeni olduğu içingünde bi iki defadır zamanla artar . Bende senin gibi hissettim hatta pantolonum dar gelmişti düğmesini acınca bi kıpraştı sanki bisey kaymış gibiydi ☺️
Melisabkc Canim 17. Haftada falan Net bi sekılde hıssetmeye başladım suanda o sekılde devam çok hareketli 🥰 maşallah bebelerimize ✌️😇
Degisken __meczup__ bu benim ikinci gebeliğim ilkini daha geç hissetmiştim.hatta hareketli bir bebek de değildi.şuan 7 yaşında hala hareketli değil.ama karnımdaki ultrasonda bile kıpır kıpırdı.:)