Dilan90 Havva-sezer38 ya birçok kişide duydum uykudan uyandıran ama ben hep heveslenırdım gece vursun dıye ama vurmuyorlar belkı bu kızım süpriz yapabilir bilmiyorum 😊
Havva-sezer38 Dilan90 istiyorsan inşallah yapar diyim 😊😊 gündüz pek hareketli değil gece hareketli o yüzden vuruyor bende herhalde 😂
Handan17 Havva-sezer38 cikiyo canim benim bide dikislerim var rahim agzinda oraya vurdukca hoplatiyordu beni sukur gecti simdi
Neslihanasyam Aslima valla bende bilmiyorum 2ci hamileliğim ilkinde böyle değildi yukarıdaydı ama doktor kötü bişey demedi olsaydı söylerdi poposu aşağıda olmaya devam ederse hareketlerini aşağıda hissedersin dedi
Aslima Neslihanasyam anladım canım inş yukarı çıkar bikac haftaya. Çünkü baskı yapıyor gibi bide hareketlerim kısıtlanıyor korkuyorum aşağıda olunca. Agrım sizim oluyor
Dilan90 Havva-sezer38 😂😂valla yorumdan snra bende kendıme güldüm ama aklıma öyle geldı direk erkek diyince 😊😊
nehiroooo benimde kasıklarımda 22+5 enfeksiyon etkiliomu ki bende aşırı var napsam geçmio😔antibyotik tek kullanımlık tozda suda fayda etmio
Havva-sezer38 nehiroooo canım bende de çok enfeksiyon var erken doğuma neden olabilir dedi doktor acaba dedim bebek kasıklarımda duruyor erken doğum mu olacak ama genel öyleymiş bir şey olmaz inşallah
Dilek34 Havva-sezer38 endise etme 2 bebegim yukardaydi hep bu bebegim hep asagilardaydi 36 haftaya geldik hic erken dogum belirtisinden bahsetmedi doktorum bende sikintisiz geldim bu haftaya doktorun aksini soylemedikce endiselenme
minicikbirmucize Havva-sezer38 bende 23. Haftamdayım kasığımdan da vurduğu oluyor ama genelde göbeğimden hatta göbek deliğimin üzerinden vurduğunu farkettim şaşırdım o kadar yukarı çıktımı diye sorguladım
Havva-sezer38 minicikbirmucize benimde çok nadir göbeğime çıktığı oluyor ama genelde kasığımda dr sormakta fayda var