Ben hamileliğin başından beri hiç yukarda hissetmedim bebeğimi hep aşağılardaydı şimdi de ayakları aşağıda olduğu içinmiş sürekli kasıklarımda hareketleri 🤷🏻♀️😌 32+4 günlüğüm arada adet sancısı gibi ağrılar dışında bir sıkıntısını görmedim, endişelenmeyin 😇