asenacagla canim genel olma spinal ol genel anestezi de çok acılı bi şekilde uyanıyorsun ama spinalde uyuşukluk geçmeye başlayınca azıcık acı hissetsen bile hemen ağrı kesici yapıyorlar seni rahatlatıyor,,, sezeryan ile doğum yapmış birisi olarak kesinlikle sana tavsiyem spinal.