Mervemeydan gercek nedenini bilmiyorum ama bnm fikrim sezeryanın bir amilayt operasyon olması tüm aletlerin sterilir olması durumu pahalı yapıyor normal dogumda da dueuma gore kesi dikiş oluyor ama o anlik bir mudahalede oluyor belki hiç kesi olmayacak ameliyat sayılmıyo yani o bnce ama diğerinde yediğinde yediğin narkoz vs. Adı sezeryan ama aslında bi ameliyat ve normal dogumda en cok çaba senin işin en buyuk kısmı sana düşüyo ama sezeryanda bir sürü hemsire vs. Senin basında yani birde zahmet isteyen bi iş karnı kesip bebege zarar vermeden onu ordan cıkarmak magrifet ister tüm yük doktorda bu aşamada da yani bnm fikrim bu yonde