sinemayyildiz Ben de uzun süre Prilam Dr kullandım. Diğer anti emetiklerden farklı, hamilelere özel üretilen bir ilaç. Uzun zamandır da piyasada. Doktorum hiçbir zararı yok, gönül rahatlığıyla kullanabilirsin demişti. Bulantılar geçince de bıraktım, bu ilaçların bir bağımlılık etkisi yok zaten korkmayın.