Kizlar bilmiyorum aserdigin seyler cinsiyetle alakası yok diyorlar ama ben hamile kaldığımdan beri eksi tuz istedi canım sürekli. Her gün çikolata yiyen ben bi an tatlidan şekerden soğumuştum.. ve baştan beri bu oğlan dedik eşimle. Herkes eksi tuz yiyorsan kesin kız olur dediler hep ama Cuma günü ogrendik ki oğlumuz oluyormus ☺️ 15.5 haftalığız bu arada. Sizde durumlar nasıl?