Merve6475 Funda_karabas evet 🥰haziranın ilk haftası gibi düsünüyorum erken yada geç olmazsa ikiz ya kestiremiyorum 🤭
Glcnazz10 Funda_karabas haziran sonu temmuz başı bakalım ne zman olacak 18+3 haftalık hamileyim Allah hepimizi kurtarsn insallah sağlıklı bi şekilde
Susam_cik 18 haziran inşallah 🙏 kıyafet almaya başladınız mı? Kafam çok karışık uzun kollu mu kısa kollu mu neler alıyorsunuz?
Sekuhan Susam_cik ben ilk 10 ve ilk 20 gün için uzun kollu zıbın düşünüyorum sonrası için kısa kollu ince kıyafetler
Merve9898 Susam_cik 21 haziran inşallah 💕 ben daha başlamadım başladığımda 2 hastane çıkışı alicam yoğunlukla kısa kol tarzı
Alpzumra Merve6475 temmuz ortası gibi ama 36 haftada alıcaz prensesleri dedi haziranın 2.haftası gelecek kızlarım bizimde bu sorunumuz var😊
Zemine11 Melikekrkc iştahsızım canım ben artı 3 ay bulantılı geçti şu an daha iyiyim öğrendik canım 11 haftalık felandı Kız demişti değişmedi kızımız olacak inş. Senin nasıl gidiyor bebeğin cinsiyeti ne?
Gul-08 Benim de Haziran☺️ Henüz hiç bir şey almadım, Nisan gibi alışveriş yaparım, yeni sezon gelmiş olur diye düşünüyorum, siz neler aldınız?
Melikekrkc Benim bulantılarım daha yeni hafifledi. Bana da 13. Haftada kız demişti ama 20. Haftada detaylı ultrasona girdim erkek dediler değişir mi bilmiyorum 🤔🤣