Sinemneset Havva-sezer38 ben de 12 haftalık sanırım ben de sizin gibi olacağım ama karnım çıktı biraz çok gazım vardı o geçti bitti ama karnım hala var
Havva-sezer38 Sinemneset benim karnım 22 haftalıkken çıktı onun öncesinde dümdüz göbeğim vardı. Bazı insanların erken çıkıyor
Havva-sezer38 SedaveSusam bende haşlanmış yumurta yiyemiyorum. Yararlı şeyleri yiyemiyoruz ben çok üzülüyorum bebek için
SedaveSusam Havva-sezer38 bende çok üzülüyorum üstümede çok geliyolar yemiyorum diye ama napım yiyemiyorum almıyor midem
zeynep_2020 İlk başlarda elma iyi gelmiyor bulantı tiksinme olduğu için ben yeşil elma kabuklu yiğince kusardım kırmızı elma yedim kabuklarını soyup 16 17 haftalardan sonra o kadrda etkilemiyor
asmitaskiran Doğaldır tiksinmiş olabilirsin. Ben ilk üç ay nelerden tiksindim çoğunu hala yiyemiyorum 😔
Havva-sezer38 asmitaskiran yok bu tiksinme değil. Ama benim de öyle çoğu şeyi yiyemiyorum tiksiniyorum
Aydan123 Havva-sezer38 ilk bawlarda fazla yiyemiyordum bende wimdi 18+2haftalik sabah uykudan kalkdikda elma suyunu iciyorum aksamlarda yiyiyorum
nrmn6638 Haftadayım hala elma portakal mandalina ayva yiyemiyorum bulantı ve asit yapıyor ayrıca hala bulantı hapı içiyorum
Havva-sezer38 nrmn6638 demek ki bende de asit yapıyor çünkü ayvayı yiyincede oluyor. Bende bulantı için ilaç içiyorum ve içmediğim gün berbat oluyorum
Havva-sezer38 SedaveSusam bi ara midem çok bulanıyordu hiçbir şey yiyemiyorum zorlayıncada ağlıyordum çok kötü günlerdi ya yine biraz daha rahatım
Aydan123 Havva-sezer38 evet kendisini yemiyorsan suyunu cikar ic belki onu ice bilirsin her sabah ac karnina ic ben her sabah havuc elma pancar suyu kariwdirib iciyorum
SedaveSusam Havva-sezer38 benim tek sorunum sabah uyanamamak kahvaltıyı geç yapmak ve yumurta yiyemem
Havva-sezer38 SedaveSusam ben kahvaltı geç yapınca mide bulantım çok oluyor. Bulantı için ilaç alıyorsan belki uyku yapıyordur canım