Aslgly Ozgee11 bende işkembe çorbası aşeriyordum deli gibi ilk 3 ayımda 😂 doktorum temiz olduğuna güvendiğin bir yerde çok fazla abartmadan yiyebilirsin demişti valla bende yedim 😂 pişman mıyım? Asla 😂🙈
Lacivertli_kelebek Ozgee11 Kuzum bende içtim kelle paça işkembe beyran sakatat tükettim abartmadan canin istiyosa doktoruna sorup içebilirsin🍀
Buse62 Ozgee11 ben içtim canım çektikçe grip olmak üzere oldugum zamanlarda çok iyi geldi iyi bilindik yapan Bi yerden içmek iyi zararı varmı hamilelikte bilmiyorum ama
Ilknur_degrrli1 Ozgee11 canım inan en güzel ilaç en güzel vitamin bu sakatat olduğu için önerilmiyor ama bence kaynayan pişen hiçbirşeyde bakteri olmaz ben kokoreç hastasiym sürekli yerim kelle pacada çok severim sürekli içerim iç faydali
nurcakir58 Ozgee11 hyr yaşam deilbenim doktorum hiç bişey yasakla madi ve ben dışardan çok yiyen biriydim gayet bebeğimin kilosu iyiydi 38hafrada 3700
Misssimsek Ozgee11 temiz yapilirsa bence bir zarari.olmaz. ben iskembe bile içtim temizliğine güvendiğim birinin yaptığını
Brcsnn Ben her gun yedim nerdeyse hic birsey olmuyo canim surekli kelle paca istiyodu kimseye bakmadim yedim hatta hic yemek yiyemedim kustum surekli kelle paca ve balık yedim suan 35 haftalik hamileyim hic bir sıkıntımiz yok cok sükür 😅😅😄