Ozgee11 yasak filan yok kelle paça güvendiğin yerden içebilir veya kendin yaoabilirsin. Çok da iyi gelir. Kemik ilik hem sana hem bebeğine. İyi pişmiş olduğu sürece hiç bir sakıncası yok. Bol sarimsakli da olursa enfes olur.
Hamilelikte yasak hiç bişey yok aslında sadece kontrollü olmak gerekiyor.
Mesela dip balıklar midye vs önerilmiyor. Bunları tüketme. Sakatat kısmına gelince. Kokoreç yememeye dikkat et. Ama iyi pişirilmiş işkembe çorbası kelle paça ve ciğer şifa olur.
İşlenmiş gıdalar tüketmeye çalış sucuk salam sosis gibi. Veya güvendiğin sucukları iyi pişmiş şekilde tüket.
Bitki çaylarını ve sebze kürlerini doktoruna danışarak icmelisin. Hepsi bu 💗