Kezosirac 6+6 da duyduk tam , üstelik 6+3 de gittiğim doktor kalp atışı Yok deyip moralimi bozmuştu kürtaj demişti 😒Aklıma geldikçe çok kızıyorum . Sonra bekledim üzüldüm ağladım üç gün sonra başka doktora gitmiştim tek başıma . Orada kızımın kalp atışını duyduk çok şaşırmıştım ve mutlu olmuştım bu kez mutluluktan ağlamıştım 🙈Şimdi maşallah herşey yolunda🙏🏼 , herkes 6. Haftada kalp atışını duyacak diye birşey Yok bekle bir iki gün sonra git bak ne güzel duyuyorsun Allah'ın izniyle 😍🦋