Kezosirac Bebeğin kalp sesini ne zaman duydunuz ben suan 6+4 deyim 2 gün sonra doktora gidecegim duyarmıyim
gmzmg Kezosirac adetleriniz düzenli ve zamanında yumurtladıysanız Bu haftada kalp sesini duyarsınız. 6+4 ‘te karından ultrasonla duymuştum
Kezosirac Inşallah Allahın izniyle kalp.sesini duymadan daha çevremdekilere herhangi bir sey söylemedim gebe olduğuma dair ssdece ailem biliyor
Bsrlmnemr Kezosirac ben senin haftanda iken gittiğim zaman doktorum var demişti ama dinletme.. Sonra 7. Haftanın içinde gidince dinletti. Fakat herkeste değişkenlik gösterebiliyormuş
Busra45 5+1 kese gördük. 6+1 de kalbini duyduk yavrumun 😍 Ama geç döllenme olabiirmiş duymazsn sıkıntı yapma 😘