Filiz_38 30 haftadan sonra NST ve mümkünse her hafta kontrol şartı getirdi benim devletteki begenmedikleri doktorlarim ve ikisi de isini iyi takip eden insanlar kan tahlillerimi idrar tahlillerimi tekrar tekrar yenilettiler.Özeldeki doktorum ki methi Türkiye yi aşmış Çinde bile çalışmış bir insandı o doktorum bu denli sıkı takip etmedi beni.Atiyorum ki Memorial e gidiyor oluşunuz Türkiyenin en iyi doktorlarina muayene olduğunuz anlamina asla gelmez ya da isini iyi yapan doktorlar da olmasi şart degil bu ancak kişinin egosu ile ilgili bir durum.Ne var yani ben devlette dogurucam bahsettikleri o cadi ve kotu kalpli ebelerden mi bulucam illa ki karşımda hayir asla ebelerimin hepsi cok iyi niyetli Anadolunun çeşitli yörelerinden gelmiş idealist insanlar. Bence önyargıları kontrol ettirmekte fayda var he birde görgüsüzlükleri aldırmak lazim arkadaşım sana katilmaktayim.