Tubina böyle bir kural var ve benim koyduğumu kim söyledi size çok pardon 😅 bu kullandığımız program da dahi okumadınız anlaşılan ve benim yazdığım arkadaşın 37+1 olmuş bebeğin kalp atışı sancı nasıl öğrenilip takip edilmedi evet çok enteresan. Herşeyi çok bilmişlik taslamadan mantık gerekli birazda. Geniş düşünülse ki eğer benim dediğimde hiç bi problem yok ne diye kndinizi bu denli kasıyorsunuz ki. Her doktor her hastahane çok farklı buna %100 eminim artık. Ama sade ultrasonla anlaşılmayacak şeyler varki buda 37+1 kadar bekletmek risk dışında bişey teşkil etmez.. herkesin ön görüsü farklı