Gulcan_89 ben kullanıyorum canım gayet memnunum ama normal yastıkla da karnına bacak arana sırtına boynuna ekstra destek koyup almayadabilirsin .Yatağın yarısını kaplıyo eşlerle yatmak zor oluyor onu aldığında normal yastıkla dene baktın rahat edemedin kullanışlı bence hamile yastığı da