Gulcan_89 Kullanan arkadaşlar memnun musunuz ? Almayı düşünüyorum ama kullanışlı olup olmadığından emin değilim
Ececik07 Gulcan_89 ben kullanıyorum çok memnunum normal yastık ile aynı olmuyor destek oluyor baya karnıma
asmitaskiran Ben de dün alacaktım ebebek te son anda vazgeçtim. Çok merak ediyorum kullanan varsa şurada bekleyeyim okuyayım ☺️
fadimeozbas @Gulcan_89 Karın büyüdükçe sağa sola yatamıyorsunuz karın düşüyor ve bebek bi yere toplanıyor ağrı oluyor ama hamile yastığına gerek var mı bence hayır ben herhangi bi yastık koyuyorum yanıma yastığın uç tarafına karnımı yaslayıp uyuyorum🤷🏻♀️
MuliM Kesinlikle tavsiye ediyorum hamilelikte alıpta pişman olmadığım tek şey iyiki almışım diyorum.daha rahat oluyorsunuz destekleri tam yerlerinde o olmadan uyuyamıyorum şimdi
Gulcan_89 Ececik07 birkaç çeşidi var sanırm. Sizin kullandığınızın görselini paylaşabilir misiniz? birde kaçıncı haftadan sonra kullanmaya başladınız?
MuliM Gulcan_89 görsel olarak paylaşamadım denedim ama o yarım ay şeklinde olanlardan diğil 5 bölge destekli olanlardan boşa gidecek bişi diğil doğum sonrası da emzirme yastığı olarak kullanılabiliyor. Hepsi buradadan almıştım hamile destekli yastık yazın çıkıyor
Ececik07 Gulcan_89 ince uzun her şekle giriyor u da yapabilirsin sadece bacak arana da koyabilirsin sırtına da.33. Haftayım yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Nasıl foto atılır bilmiyorum ama Google yaZınca hemen çıkıyor
Deletedmom3 10 gun sonra dogumum var ben hic eksikligini hissetmedim almasanda olur yani ama tercih meselesi
ddenizc Bende kullanıyorum arkadaşlar böyle yarım ay şeklinde olanlardan, sol tarafta karnımın altına ince kısmını koyuyorum yatarken karnım boşa düşmemiş oluyor bide dengede olmamı sağlıyor. Alın bence
Gulcan_89 Senyorita bende ondan tedirginim. Almayı düşünüyorum ama sonrasında boşuna almış almak istemiyorum
Buse62 Gulcan_89 bende sırt destegi olarak kullanıyorum ama sürekli dönerek yattıgım için çok kullanışlı olmadı benm için yarım ay şeklinde bide cıtcıtlı bebek emzirme yastıgı var benimkinde belki emzirirken kullanışlı olur