_maderemahru bende park yatak aldım henüz kullanmadım gerçi daha var. Oda şuan için yapmicam taşınıcam için ama park yatağı salona kurmayı düşünüyorum her an yanımda yatsın, hem bir yere gidip uzun kalırsam rahatça yanımda götüreceğim için yatağını asla yadırgamicak. Benim teyzem yurt dışında yaşıyor o bu şekilde kullanıyordu Türkiye ye geldiğinde beşiği hemen kuruyordu çocuk yerini yadırgamıyordu.