Canim benim kizim 30 aylik ahsap besik aldik cok pisman oldum 8. Aydan sonra yavrum ayaga kalkip kendini atmak istiyordu heran uyurken gidip kontrol ediyodum geceleri korkark uyuyodum park yatak aldik park yatagi cikarndan Allah razi olsun diye hergun dua ettim 😂😂 usumesin bide uyrken uyanip beni gormesin diye etrafina iki tane ortu ortuyodum geceleri ahsapta doenrken kafasini falan vuruyodu yada gece kalkip geri kendini attiginda yataga hep basini vuryyodu bunda istedgi gibi esniyo geriliyo hic rahatsiz etmiyo simdi kaldirdim bazada yatiyo ama kaldirmadna once fermuarini acip bebegini alip uykusu geldgi icin icinde pynuyodu guzep bi oyun alaniydi kizim icin ben tavsiye ederim ve ayrica sehir disinda ailemden uzagim 2 haftaligma falan gidince goturuyorum hic yerini yadorgamiyo dosegini goturmuyorum icine 2 tane yorgan koyuyorum uyku duzenide bozulmuyor