sokomel evet yazdığın markalarin hepsi çok iyi,organik.Ben şampuanı-nature's baby organic aldim,bebek yağı almadim bebeğim mayis sonu olucak diye çok gerekli olmaz diye yerine losyon aldim markası shea moisture,sabun-dr.woods,nemlendirici krem weleda aldım elimizden gelince organik olmaya çalişiyoruz işte🤣🤭bir bulaşik ve çamaşir deterjani kaldi oda attitude markası iyi ama şimdilik sipariş vermedim bakalım zor işler maddi manevi🤣🤦