Bayaz1995 detaylı hatırlamamakla beraber bephantolde petrol türevi madde, sudocremde kanserojen olabilen bir koruyucu, mustelada da zararsız olanlarından olsa da kimyasalı bol olduğunu hatırlıyorum. hepsinde bir şey çıkıyor gerçi. tamamen masumu yok, kiminde paraben kiminle alkol kiminde petrol türevi kiminde zararlı koruyucu... bir şekilde kaçış yok. ben o yüzden her alt açmada sürmek yerine iyice kurulayıp pişik olmamaya gayret edeceğim. haftada bir bephantolle veya yağ ile nemlendirip, hafif pişik olursak bephantol, ağır olursak oksizinc veya sudocrem kullanacağım.