Tubanasli olabilir canım 😊 ebebeğin kendi markası adına ürettiği her şey ebebek kalitesi dolayısıyla çok güzel kendi markası olmasa almazdım bende ebebek böyle bir şey yapmasaydı hala bildiğim markalarla devam ederdim. Mesela ilk 2 çocukta prima premium çare kullandım hep bezden çıkana kadar 3.de aynı şekilde başladım ebebeğin bezini denedim çok güzel geldi devam ettim şimdi 4.de yani kızımda inşallah yine ebebekle devam edeceğim 🤗