Tgb2310 Darkgod cnm istersen bi dr görün için rahatlasın.bnm de hateketleri hafifledi eskiden daha kıpır kıpırdı ama
Darkgod SedaveSusam Tgb2310 canım ya acil de bakmıyorlar birde nöbetçi doktor yok kanama olmadığı sürece birşey yapamayız b diyor
SedaveSusam Darkgod canım bende 25. Haftada hissetmiyorum diye gittim doktor 30. Haftaya kadar minicik bir kıpırtı bile hareket sayılır dedi 30. Haftamıza giricez yarın bu haftada aynı şekilde oldu gene gittim hastaneye sırtını dönmüş dedi uyuyor dedi için rahat etmezse git
Mrvm005 Darkgod bn evde oturdugum halde cok hafif hissediyorum tekmelerini o da dikkat ederaem. Bazen cok atiyor bazen tek tük o yuzden umursamiyorum. Hafifte hissetsem tamam diyorum esim bile ne zaman guclenecek diyor bu arada 26+0 bugun arada belli saatlerde atiyor sadece tatli biseyler ye uzan elin karninda sev onu benim genelde ice dogru atiyor tekme oyle hissediyorum
1erkek1kiz Darkgod bebekler genelde gundüz uyur bunun sebebi annenın gunduz cok hareketli olup oturup kalması ile salgılanan oynayan aminosentenz sıvısının hareketidir siz hareket ettikçe o sıvı hareket eder bebekte uyur oturup ayaklarınızı uzanıp uzunca dinlendıgınızde baslarlar harekete
Ozgesn Darkgod bende 25+6 yim geçen gün 2 günlüğüne ankaraya gittim sonrasında o gün hissetmedim bir iki tık dışında ama ertesi gün hareketlendi . Yorulmuş olabilirsiniz ama isterseniz bir acile gidin 🙏
Eslem660 Darkgod bende yozgatlıyım, tokatta yaşıyorum, şehir hastanesi acilinde her akşam bir kadın doğum doktoru nöbetçi oluyor, gittiğin zaman muhakkak bakarlar tecrübe ile sabit, merkez de misin ilçe de mi
Rbiakse46 canım arada bana da oluyor ben telefonun fenerini açıp karnıma tutuyorum tepki veriyor bunu deneyebilirsin artık ışığa hassasiyetleri olduğu için algılıyorlar bi dene istersen bende işe yarıyor bide hızlı olmayacak şekilde koşarsan hareketini hissedeceksindir
SedaveSusam Darkgod devlet hastanelerinin acillerinde de oluyo canım hastaneyi arayabiliyosan ara sor
Eslem660 Darkgod Sorgunluyum ben, hmm anladım canım korkma bi sıkıntı yoktur inşallah, merkeze yakınsan için rahat etsin diye söyledim gitmek istersen diye,