Yurt dışında yaşıyorum 16 da erkek dediler 18 de kanama ile hastaneye gittim pipi göremiyorum kız ama net belli olmaz dedi 24 de ayrıntılıya girdim Türkiye’de kordon bacak arasında pozisyon uygun değil dedi çikolata ve vişne suyuna rağmen kımıldamadı ısrar ettim bir daha gelemem diye erkek dedi ama resim bile veremedi pozisyon uygun değil diye burda tekrar 31 de kanama ile hastaneye gittim bebeğim yine dizlerini bükmüş bacaklar bitişik göstermedi göremiyorum pozisyon uygun değil dedi şuan 34+3 teyiz hayırlısı artık😂😂 erkek desem bir foto bile yok elimde pozisyonunu hiç değiştirmiyor göstermiyor 😂😂 artık sormayacağım doktora cinsiyetimizden emin değiliz diye 😂😂