Ayyy düşünmesi bile ne kadr kötü o günleri.. yaklaşık 20 haftaya kadr sürdü ama bazıları hala kalıyor şuan 24+4 haftalığım hala tiksindiğim şeyler var özellikle kokular parfüm yumuşatıcı şampuan sigara kokusu hamur kokusu bunlar hala devam ediyor ama çok şükür eskiden bu kokular gelince ağlardım hiç geçmeyecek sanırdım o günleri.. be o kadar uzun olduki geçmek bilmemişti şimdi iyiyim iyiyim Allah’a şükürler olsun darısı sizlere olsun sizi en iyi ben anlarım ☺️