mihrinazsumbul Valsss 19-20.haftamda maalesef. O zmana kadar tiksine tiksine azıcık et yerdim şimdi aşeriyorum bile😀 ama 12-13 te biten bile var herkesin değişebilir
SibelCengiz 13+3 bazi yemek kokulari feci derecede rahatsiz ediyo heleki soganli yemekler cok zor ... koku kelimesini duydugumda bile icim bi baska oluyo
Merve-26 18 haftamda falan geçti benim çok şükür, çok zor ya sevdiğim şeyleri bile yiyemiyodum Rabbim bu süreçte olanlara yardım etsin🌸
Jrhemki Hiçbir yemek, kahvaltılık çekici gelmiyor 12+6 ‘yım ve hiç geçmeyecekmiş gibi bu his. Dört gözle normalleşmeyi bekliyorum çok zor böylesi :(
Mermini Jrhemki bende öyle en sevdiğim şeyleri yiyemez oldum böyle anlatanlar abartıyor heralde derdim ama insan yaşayınca anlıyormuş🤦🏻♀️
Sezen95 Allah yardımcın olsun canım durumunu anlıyorum cok zor 🙏 Benim 16. Haftamda kokulara karsı tiksinmem geçti ama yumurta kıyma köfte olan şeyleri aklıma getirince bile midemin bulanmasına yetiyor kaldı galiba bende böyle
Deletedmom137 Valsss yumurta balık et tavuk resmen hayatımda yoklar 😂 ay görünce direk öğürüyorum🤦♀️
Utayturku Tam 17 de hayata döndüm ben ilaç kullandım o haftaya kadar. Ama bulantım olsada yemem hiç durmadım şuan 24 te 8 kilo aldım 😂
BusraDevlet83 Valsss Ben 4.ayın sonunda bıraktım tiksinmeyi. Yalniz o zamanlar nelerden tiksindiysem şimdi şüphe ile bakiyorum yemeden😀
Aybuk66 Valsss valahi bzde 18 haftaligiz bizde et balik tavuk hersyden tiksindim zor bela karnmdakine de bi lokma gitsn dye sokuyom ama gelin bana sorun yozgatli olarak arabsi corbasi yapardim artik onuda yapamaz oldum ondanda tiksindim cok zor bi durm
Hiranurhilal Valsss 16ya kadar hep kustum yattm sımdı 36yemek yıyorm kusmuyormda ama ne yersem yıyıö sonrasında hep bı bulamtı agızda acılık sanırm artk dogumda bıtcek bu agız tatsızlıgı