Ebaki Kızlar 31 ocak yumurtlama 1 subat catlama gördüm ve testi tekrarladım https://imgyukle.com/i/nCiWjH https://imgyukle.com/i/nCiUVU bu sekilde cıktı tekrar mı yumurtlama olcak???
Tgbanne Ebaki adetim biteli 2 gün oldugunda yumurtlamıştım , adetime 5-6 gün kala yine yumurtlamıstım , bu iyi bişey canım , benim adete 5-6 gün kala olan yumurtlamam tutmuştu , inşallah seninkide tutar
Nuriay Ebaki ayyy acaba 2 tanemi yumurta ben ayni zamanlarda sagda ve solda yumutlama ola bilecegini duymuştum evet yani tabiki ola bilir olursada mucize degil çok insanda olan birşey ama ikiz ola bilor yaa degerlendirin bence bende hep ikiz istedim 🤭
Aysenur41 Ebaki gebelik testi yap bende aynısı oldu adete 5 gün kala ovulasyon testi yaptm 2. Defa yumurtlamamı dye sasrmıstım snra gebelik testi yaptm cok silik cıktı erken gebelik testi aldm eczaneden onda net cıktı hastaneye gidip kan verdim hcg 54 tü cok yeni yani
Ebaki https://i.imgyukle.com/2020/02/08/nCpkl0.jpg bu da 31 yumurtlama 1 subat catlama oldugunu gösteren resim
Miniginannesiiii1111 Ebaki canım ayda 2 de yumurtlayan var ama gebelikte olabilir ben gebeliğimi ovulasyonla öğrendim ama ben emindim yumurta kist olmadığına çünkü doktora kontrole gitmiştim temiz demişti birşey yoktu o testi öyle çıkaracak şimdi sana ne desem yalan olur ama inşallah gebeliktir
Rabia83 Ebaki canım başıma gelmedi bilmiyorum ama burda okuduklarımdan yola çıkarak bazılarının iki kere yumurtladığı okuyormuş . Siz yine de devam edin denemeye. Bir de ne kadar kaldı regli gününüze olmadı bir erken gebelik testi de yapabilirsiniz biraz muallak bir konu .. Allah gönlünüze göre versin inşallah bebiş vardır 🙏🏻
Degisken Normalde t nin c den yoğun çıkması lazım.ama bunlarda o kadar koyulaşmamış.hassas test kullanın.ben ilk laboquck marka kullandığımda net koyulaşma görmedim.instagramdan aldım. onda t daha koyuydu
Didemmmmm Degisken ben de laboquick kullandım yorumları çok iyiydi ama laset testten se diğer test daha hassasmış. Ben de aldım bu ay olmadı galiba ama adet olduktan sonra hemen başlayacağım..
Degisken Ebaki bu teste göre evet yumurtlama görünüyor. Bir ayda çift yumurtlama olabilir. Yada geç yumurtlama olmuş.3 günü daha değerlendirin.esgeçmeyin
Elifmstf Ebaki bugün yumurtlama günün bugün ve ardındaki 4 günü degerlendir. Geç yumurtlama olmuş hamile olsan bile ustune görme olayını yaşayabilirsin. Ama bundan öncekiler yumurtlama değil eminim. Çünkü bende aynı testi kullanarak hamile kaldım. İnşallah sende hayırlı sonuçlar alirsin
Ebaki Elifmstf Amin inşallah canım cok saol ya evet bugun yumurtlamam oldu test yaptım zaten negatif cıktı olsun en azından simdi den baslıycm beklemeye iyki devam etmişim testleri yapmaya
Elifmstf Ebaki tam aynı koyuluk yada daha koyu görmediğin sürece testlere devam et bu ay olmazsa bile canım. Değerlendirdikten sonra ilk 1 saat kalkma ve 3 saat kadar da çok sıcak duş alma. İnşallah olur kendjni de yorma. Bugünden itibaren 15 gün sonra gebelik testi yapabilirsin. Hayırlısı olsun