SibelCengiz Hepinize cok tskk ederim kizlar :) yemek yiyemedigimden acili cipsler iyi geliyo,eh bi zaman sonra birakirim yemem acildiginda :)
duygusm SibelCengiz Ben önceden de acıyı çok severdim, hala severek yiyorum. Sadece ilk dönemlerde acıya karşı bir hassasiyetim olmuştu, sonra geçti. Bebeğe bir zararı yok, daha doğrusu yediğiniz şey sağlıklı olduğu sürece acı olması önemli değil.
Kbr2301 SibelCengiz ben yiyorum normaldede acıyı cok severdım sımdı daha cok yıyorum hemde süs biberi tursusu olarak hıcte bır sıkıntı sorun yasamıyorum, benım annemde hep yemıs hamılelıklerınde hıcte bıse olmamıs mıde rahatsızlıgın yoksa bırsey olmaz ama cıps vs yemesen daha ıyı :)
Bsr37 SibelCengiz canım ben hamileyken acı biber turşusu yerdim hemde 6 7 tane hiç bir zararını görmedim 😁
Dilan90 SibelCengiz bebegın suyu acı oluyomus diyolar ama ne kadar doğru bilmiyorum midem yandıgı ıcın çok yiyemiyorum