SibelCengiz Hamilelikte aci yenir mi ? cevremde bazilari yeme falan dedi bebege zarari varmis,aci dedigim hafif acili cipsler falan cip falan saglikli degil ama bulantimi yatistiriyo iyi geliyo ...
Yaman SibelCengiz ben önceden çok yerdim acı ama hamile kaldığımdan beri yiyemiyorum yediğim zamandada midem çok fena yanıyor zararlimi bilmiyorum ama yiyende duydum yemeyende cevremden
aytii SibelCengiz ben acı delisiyimdir kopamıyorum acıdan doktora sordum çok yeme hemoroid olabilirsin dedi
[silindi] SibelCengiz ben gebe kaldığından beri yiyorum canım bir zararı olmadı sadece mide yanması yapıyor 29 haftalık gebeyim.
SibelCengiz Yaman normalde aci yiyen biri degilim ama acili cips falan iyi geliyo tskk ederim,dozunu asinci gerci hepsi zararli
Gulsunn SibelCengiz bebeğe zararı olmaz canım yiyebilirsin. Zararı sana olur :) hemoroid mide yanması vs. Valla ben de hiç affetmiyorum çok yiyorum çünkü çok seviyorum
dilanozn Vallaha canim acisiz yemek yemiyorum az bisey de olsa aci tadi alacam alismisim cok seviyorum tabi hamilelik oncesi daha fazla yiyordum simdi daha az ama bi zararini gormedim😊
Gamzedngdn SibelCengiz değil acılı cips yemeğin yanında acı biber turşusu yiyorum hamile kaldığımdan beri çok severek yiyorum ama mide yanması yapıyor çok hep midem yanıyor zaten yiyince daha çok yanıyor 😒😆
SibelCengiz Gamzedngdn ben ilk baslarda muz yiyodum onun disi da baska bisey yoktu simdi onu bile yiyemiyorum suyuda sadce aksamlari icebiliyorum
Tgbb SibelCengiz bağırsaklarınıza ve midenize zarar verir acı yemek. İlk zamanlarda bebeğinize zarar vermez ama 26. Haftadan sonra baharatlı yiyecekler bebeğin hıçkırmasana neden olur. Onun dışında bir zararı yok. Mide yanmasını tetiklediği için ben tercih etmiyorum. Ayrıca siz ne yerseniz yeyin yaklaşık 6. Aydan sonra bebeğiniz de tat alıyor olacak.
SibelCengiz Tgbb bu aralar pek bisey yiyemiyorum yaa cips cubuk kraker falan onlar iyi geliyo :) o zamana kadar istahim acilir heralde insallah ☺️
Tgbb SibelCengiz açılır açılır net bilgi yani :) ama ilk günler bebek için çok önemli ben de sadece yoğurt yiyebiliyordum. Çubuk kraker birlikte. Ama o bile iyi gelmiş kalsiyum için. Cips gibi yiyeceklerde ne yağlar ne kimyasallar var. Kendinizi azcık zorlayıp daha besin değeri y0ksek şeylere yönelin. En kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz umarım. Sağlıklı doğumlar :)
Suzan_arslan SibelCengiz ben hamileligimin ilk 5 ayı çiğ köfte,pul biber(yani acılı yiyecekler her yemeğe atardım)turşu,tuzlu gıdalar aşermiştim.dozunu kaçırmadan bence yiyebilirsin.sana zarar verir.mide sorunu yaşama yani .
Gktrkzbn2020 Küçük yaştan beri acı düşkünüyüm hamile kaldığımdan beri de yiyorum acısız tad alamam yediklerimden 😃