princess-mother Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim ve hala isim Yok 🥺 Zeynep isminin yanına kısa anlamı güzel bir isim arıyorum acillllll yardım edermisiniz?
Suzan_arslan princess-mother benim kızım olsaydı adı Zeyneb Sare olacaktı. Ama nasip oğlum olacak Ali Duha koyacağım allahın izni ile.
Medas Benim de inşallah kızım olursa Zeynep olacak tek isim koyucam ikinci isim kullanılmıyor çocuğa boşa yük. Zeynep tek hali ile güzel zaten
Jasminixx Benim kızımın adı Zeynep sadece başlı başına çok güzel bi isim ama illa istersen Zeynep Ela veya Zeynep Duru çok güzel
Zeliha-volkan princess-mother Benim kızım olsaydı Zeynep Mira koyacaktım nasip değilmiş seslenişi hoş güzel tavsiye ederim🙂
Zeynoo21 princess-mother ben kızıma Zeynep lina koyacaktım kısmet olmadı sadece Zeynep koyduk dilersen Zeynep lına koya bılırsın