zeynep_2020 Asfnags bende ilk altı ay için sepet beşik alcam sonrası için park yatak bebeğim erkek ☺️
Sinemin zeynep_2020 bende öyle düşünüyordum ama tekrardan vazgeçtim çünkü sepet beşiği sürekli kullanamıcamı anladım 😏 boşuna da iki beşik almak istemedim
Dilara_ee Bende geçenlerde civil de kanz indirime girmişti 400 tl ordan aldım. Çokta şirin. Memnun kaldım.
Asfnags Ftsctn_20 Oğlumda annem yapmıştı bundada yaptik yorgan yastık ince döşek hem çocuğu sıcak tutuyor iyi oluyor tercih meselesi tabi ama ben memnunum
Gzdnr2113__ Ftsctn_20 ben kullandım4 yıl esimin ablasına vermiştik 1 yıldır da kullanıyor hiç leke koku tutmuyor👋
Dilaracezik Park yatak tercih etme sebebiniz nedir, bende eşimle çok ikilemde kaldım ama şimdi ahşap almayı düşünüyorum
Ftsctn_20 Dilaracezik 34+4 haftaliğim hamileliğimin ilk zamanlarından bu yana ne alsam diye araştırıp durdum ve arkadaşlarımın önerisi ile park beşik aldım . Kendileri de kullandıkları için gayet kullanışlı oldugunu söylediler . Hatta bir arkadaşım 2-3 beşik denedikten sonra park yatak almış . Ben pregonun park yatagini tercih ettim çok güzel bence.
Rabissss Dilaracezik benim eşim asker ve bu yıl tayinciyiz taşınabılırliği çok kolay açıkcası onun için istiyorum
Ftsctn_20 Aysunkoymen bir iki araştırdım yorumlarıda güzel kullananlar genellikle olumlu dönüş yapmış.
Bengisu06 Ftsctn_20 canım ben yarın sabah Kraft yataş pamuk oyun parkı yatağı alacağım e bebekten. Bence sende bir bak e bebeğe indirime girdi yataklar 00.00’da. 😌