Ben bebeğimi 22 haftada rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim. Şuan 10 haftalık hamileyim ve serklaj olacağım. Progestan kullan ve sık sık uzan dinlen,çok yürüme mümkünse çok eğilme ve uzanma. Temizliğe çok önem verme senden ve bebeğinden önemli değil hiç bir şey. 25 mm altı sıkıntı ama senin durumunda dinlenmeyle az hareketle normale dönen çok kişi var. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ♥️