zubus_70 benimde biraz az,suyum gelmiyor ama azalmıs işte bol su taze meyve suyu sıkıp içiyorum bide havuc suyu içiyorum. çok araştırmıştım Eğer yırtılma durumlarında yırtılma üst taraflardaysa kendi kendini onarabiliyormuş kese bebek baskı yapamıyor ya üste rabbim şifanızı versin inşallah gelmez bir daha 😊